zondag 2 maart 2008

Eindelijk nog eens gescrapt!

Eindelijk na meer dan een hele week nog eens kunnen scrappen. Ik wilde nu ook eindelijk mijn nieuwe ukkie-stempels uitproberen, maar mijn potloden liggen boven, dus die zijn nog niet af.

Ik ben begonnen aan mijn mini-album over de herfst, aangezien ik zoveel mooie herfstfoto's heb. Ik heb de voorkaft gemaakt en twee blaadjes. En ik zeg het zelf, ik vind ze mooi geworden.
Verder maakte ik ook nog een lo voor de schetsensite van Creanijn, maar die kan ik nog niet tonen, pas volgende week, als de schets op de site staat.


6 opmerkingen:

Caroline van Scrap2be zei

leuk!

sollie zei

Waw!! Ze zijn echt heel tof. Vooral de voorpagina vind ik super.

pruts zei

heel erg toffe lo's !!!

karin zei

heel mooi Daphné, wat een leuke kleuren !
dat lettertype van "vestingen" is dat van Basic Grey ? heel leuk !

virginie zei

heb een vraagje, is het mogelijk een foto van jou naar me door te mailen ofzo, zou graag es een LO maken van mijn blogmaatjes. Thanks virginiepipelers@gmail.com

Creanijn zei

Goed teruggekomen uit Mexico?
Ben benieuwd naar een verslagje :-)
Groetjes,
Vicky