zondag 27 april 2008

boekenfestijn

Voorbije weekend was het weer Boekenfestijn in Kortrijk. Een afspraak die al lang in mijn agenda genoteerd stond. Lekker veel boeken voor zachte prijsjes en niet die megadrukte die je hebt op dat ander grote boekengedoe in Antwerpen. Het zijn misschien niet de nieuwste boeken of de bekendste, maar iedereen vindt er wel iets naar zijn zin.

De hoop waarmee wij thuiskwamen dit jaar: veel hobbymateriaal, een tas vol boeken en een keilieve schildpad-teddybeer. Dat laatste kochten we om een kinderkankerfonds te steunen. Als je al zoveel eurootjes neertelt voor boeken, kunnen die vijf eurootjes er zeker ook nog af.


Ieder jaar heb je ook een steeds groter wordende afdeling hobby-materialen. Dit jaar heb ik enkele alfabetten gescoord, enkele stickers en dan nog een stempelset. Blijkbaar waren er al veel hobby-isten voor mij gepasseerd, want veel dingen waren al weg.


Dit weekend heb ik verder gewerkt aan een kadootje voor mijn nichtje, dat haar eerste communie doet volgende donderdag. Vrijdag post ik het op de blog, nu nog niet, het moet nog een verrassing blijven.
Verder ben ik ook nog aan een projectje voor ons moeder bezig, voor moederdag. Kan ik hier wel melden want internet en ons moeder, dat zijn niet de beste buddies die er zijn.
De foto's van Mexico liggen ook al te roepen om scrap-aandacht, dus geen tijd om me te vervelen.

1 opmerking:

Caroline van Scrap2be zei

Superrrrrrrrrrrrrrrrr gescoord! Wij hebben het dit jaar overgeslagen, maar we doen het zeker nog eens!