zaterdag 14 juni 2008

prachtige stukjes op deze blog

Tijdens mijn dagelijks rondje langs alle blogs die ik lees, stop ik vaak bij deze blog: Tania. Ik kijk dan altijd heel verlekkerd naar haar mooie kaarten die zij maakt. Ik ben ook al zoveel wezen kijken op de site van JustJohanna, maar heb nog nooit durven bestellen. Als ik ook nog begin te stempelen, denk ik dat mijn huisgenoten stilaan gek worden. Ons huis is nu al overspoeld met hobbymateriaal. Als je mooie kaartjes wil zien met kweetniehoe toffe stempels, neem zeker eens een kijkje op de blog.

2 opmerkingen:

Tania zei

Hallo Daphné, leuk dat je meedoet!

Anoniem zei

Via, via, zo gaat dat op het net, ben ik hier terecht gekomen.
Mooi scrapalbums heb je gemaakt.
Ik wil er toch nog aan toevoegen: "Stempelen is echt tof"
een super hobby en héél goed met scrappen te combineren!