maandag 23 februari 2009

vorige schets

Zoals Veerle me er zo mooi op wees in een comment is 6 februari ondertussen al weer eventjes voorbij en moest de vorige schets al binnen zijn. Het was op school de laatste weken heel druk en dus had ik eventjes geen tijd meer om dit bij te houden. Zou mijn persoonlijk assistente Veerle ook niet mijn verbeterwerk kunnen doen???

Ik mocht vier prachtige lo's in mijn postbus vinden. Bedankt dames om deze te maken. Het was een hele moeilijke keuze en dus heb ik mijn twee brigandjes maar laten beslissen. Ik heb vier papiertjes met de namen op op de grond gelegd en gekeken met welk papiertje ons Martha het eerste weg zou zijn. De 'gelukkige' die verscheurd mocht worden door ons Martha was.... Anja! Een dikke proficiat en een envlopje is onderweg naar jou.

VEERLE

ANN

ANJA

KELLY
De winnaars van de vorige schetsen, panikeer niet, jullie prijsjes staan klaar om naar de post te gaan, dus jullie mogen beginnen kamperen bij de brievenbus.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

proficiat Anja!!
Joepie, een nieuwe schets
k'zal wel weer meedoen!

groetjes, Ann g

Anoniem zei

Proficiat Anja!
Ik doe volgende keer ook weer mee, opnieuw een toffe schets!

Anja zei

Joepie, ik ben benieuwd wat er in mijn brievenbus zal vallen. Ook nog een vorig cadeautje???

Hihi, laat maar komen.

Anja