woensdag 15 augustus 2012

nog eens kaartjes gemaakt

Ik had gisteren de hele dag last van duizeligheid, dus niet te veel bougeren. Aangezien mijn foto's ook nog niet toegekomen waren, zat ik een beetje scraploos. Plots viel mijn oog op mijn oude map met 3Dvellen. Aangestoken door Evelyn en Veerle besloot ik maar eens fot old times sake een beetje te kitten.
Daarna kon ik ze evengoed afwerken hé, dus nam ik mijn paperpad van MME erbij en nog allerlei restjes. 





Deze kaartjes heb ik gemaakt met stempels die ik in den ameriek heb gekocht. De twee bovenste stempels zijn van een superleuk vel dat ik kocht in Rapid City. Deze kon ik toch niet laten liggen. Ook de kantjes en bloemetjes zijn van den ameriek.



1 opmerking:

Creanijn zei

schoon kaartjes weer hé! Zou dat ook weer een keer moeten boven halen, die 3D vellen (maar dan zonder 3D), misschien voor als we weer weg zijn als Wim gaat lopen