zaterdag 24 november 2012

scrapweekend: lootjes

 
Vorig weekend waren we op scrapweekend in Zedelgem, de vijfde editie al. En wonder boven wonder, ik heb eigenlijk best veel gescrapt op het weekend. Ik maakte een mini-albumpje van de trouw van mijn oom en verder maakte ik ook vijf lootjes:
 

 
De eerste lo is met foto's die genomen zijn toen we net onze nieuwe zetel hadden. Martha en Baziel moesten het uitvechten wie nu eigenlijk het recht had om in de zetel te slapen. Uiteindelijk kwamen ze tot de conclusie dat de zetel groot genoeg is voor ons allevier.
 

 
 
De tweede lo gaat over de eerste kennismaking van Martha met de ventilator. deze zomer waren er toch een paar hele warme dagen en onze beestjes hadden het erg warm. Dus haalden we de ventilator van boven. Noch Martha noch Baziel kennen de ventilator, en vooral Martha moest dat eerst eens van dicht bekijken. Na een momentje had ze het gevonden, ze ging eerst buiten crossen en kwam dan al hijgend binnen om voor de ventilator te gaan liggen, tot ze net genoeg afgekoeld was, om dan terug naar buiten te stormen. 
 
 
 
De derde lo gaat over Baziel die niet liever doet dan op de stof te gaan liggen die ik wil knippen voor te naaien. Nu, af en toe is het wel handig, zo'n naaimaatje hebben, zo schuift mijn stof niet weg terwijl ik aan het nippen ben. 
 
 
 
 
 
De voorlaatste lo gaat over ons Mamsie, die van mij de bijnaam santa monica heeft gekregen, omdat Cera haar echt ziet als haar redder in nood. Ze mag altijd schootje zitten en kan zo net op tafel kijken.
 


En de laatste lo van het weekend gaat over de pensioenmaaltijd van mamsie in de Saint-Nicholas in Elverdinge. Mmmmm, wat is dat toch altijd lekker eten daar.

1 opmerking:

Veerle zei

die laatste heb ik precies gemist op 't weekend, ook schoontje :-)
goed gewerkt!!

gr