woensdag 30 januari 2013

kaartjes challenge creanijn

Hallo allemaal, het is weer tijd voor een kaartjesuitdaging van Creanijn. Deze keer luidt de uitdaging om iets te recycleren op je kaartje. De uitdaging vind je hier.

Ik ging aan de slag met de verpakking van een van mijn favoriete parfums: Kenzo. Ik vond de bloemen op de verpakking zo mooi en eigenlijk hadden ze het ideale formaat om op een kaartje te verwerken.


Ik combineerde met wat restjes uit mijn papierbak en een fijn lintje uit de lintjesbak en klaar is kees.

Ik maakte ook nog een tweede kaartje: hierbij ging ik aan de slag met stof. Ik ben naast een kaartjesmaker ook een naaister. De bloem op dit kaartje is een bloem uit de stof die ik gebruikte voor mijn eerste zelfgemaakte rokje. Het lintje op mijn kaart is een restje van een cadeautje van Veerle, en diende als verpakking voor de stempel die ik gebruikte op het kaartje. Ik kleurde de magnolia in met copics en ook hier grabbelde ik in de restjesbak.


Dus kijk eens goed rond, voor je het weet het je genoeg inspiratie voor 20 kaartjes. Maak je kaartje, zet het op foto en laat een link na op de site van creanijn.

tot de volgende!

Geen opmerkingen: