zondag 27 januari 2013

trots op mezelf!

Ik heb een nieuw kleedje gemaakt, en dit maal zonder hulp. Al moet de eerlijke mens in mezelf toegeven dat ik het nooit gekund had zonder de lessen die ik volg. Deze lessen worden gegeven door Nancy Claus en echt waar, ik kan me geen toffere groep voorstellen. Nancy toonde ons hoe we een patroon kunnen maken van een kledingstuk dat reeds in de kast hangt. Ik nam een van mijn favoriete tunieken als basis en maakte dit kleedje:


 


Laten jullie me even weten wat jullie ervan vinden?

4 opmerkingen:

vitrien zei

tof hoor en ik volg ook naailes bij Nancy , idd een superleerkracht hé

Els Wouters zei

Awel ik vind dat heel mooi gedaan. Ik weet dat het idd niet gemakkelijk is om zo zelf een patroon te maken. Je gaat hier vast nog veel plezier aan beleven en het vaak opnieuw maken. Het staat je goed!

vliene zei

Superchic! 't Zijn er nogal hé in onze groep...
We zouden een keer ene moeten gaan drinken ;-)

Vera Reyniers zei

Je staat er beeldig mee !