zondag 27 januari 2008

20.000 stapjes

Mijn moeder heeft ook een hobby, wandelen. Als kind ging ik ook vaak mee naar wandeltochten, maar als opgroeiende tiener werd ik dat algauw beu en legde mij meer toe op andere bezigheden. Mijn moeder stapte lustig voort en verlegde enkele malen haar grenzen. Een dertig kilometer, ze draait er haar hand niet voor om.

Na 17 jaar stappen, bereikte ze de kaap van 20.000 kilometer en daarom werd ze, samen met een heleboel anderen, gehuldigd. Ze kreeg een diploma zowaar.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

heb pas je blog ontdenkt, ziet er leuk uit !
heb je toch tijd gevonden voor het verhaal van de huldiging... omdat we niet meer zouden lachen ???
groetjes, Karin

Caroline van Scrap2be zei

Ik kwam ook eens kijken of je het verhaaltje er al op had gezet, lol! Dus hierbij: PROFICIAT aan Daphné voor het bijwerken van de blog en PROFICIAT aan de mama voor de wandelprestatie! Groetjes van Caroline

pruts zei

proficiat mama !!!!!

Creanijn zei

Hihi, belofte maakt schuld zo te zien!
En zo rap, dat hadden we niet verwacht hoor!
Proficiat voor de mama hoor, en dan te weten dat dit enkel haar "officiële" kilometers zijn, de wandelingen met jullie hond 'én die van de buren lol) zijn dan nog niet meegerekend!!!

sollie zei

Waw, ik zou het niet kunnen hoor!

Creanijn zei

By the way, ik ga je bij deze "verplichten" wat op de je blog te zetten, want ik heb je getagged! Ga maar even naar mijn blog kijken waarover het gaat!
Groetjes,
Vicky